Vi søger backoffice- og kundeservicemedarbejder med gode fransk- og engelskkundskaber

Oliver Furniture er en dansk virksomhed, som designer og producerer børnemøbler til det europæiske marked. Vi brænder for dansk design, bæredygtighed og optimal service til vores kunder. Vi vokser og har derfor brug for forstærkning.


Som backoffice- og kundeservicemedarbejder skal du
  • have kundekontakt (mail og tlf.) med vores forhandlere i Frankrig og resten af Europa
  • foretage ordrebehandling
  • assistere vores team af country managers
  • kunne formulere almindelig korrespondance og lignende på fransk og engelsk
  • deltage i diverse projekter

Vi lægger vægt på, at du
  • er flydende i mundtligt og skriftligt fransk og engelsk
  • har kendskab til de skandinaviske sprog
  • er lærenem og selvstændig i din tilgang til opgaver
  • er proaktiv og udadvendt
  • trives med travlhed og en bred vifte af opgaver
  • har et godt kendskab til Office-pakken

Vi ser det som en fordel hvis du har boet i et fransktalende land. Måske har du erfaring fra en lignende stilling eller er nyuddannet indenfor kontor/salg/eksport eller lignende.

Vi tilbyder dig
  • et spændende og udfordrende job i en international virksomhed
  • et dynamisk miljø i en flad organisation, hvor din mening vægtes højt
  • sundhedsforsikring, pension og flextid.

Arbejdstid: cirka 30-37 timer /uge
Tiltrædelse: efter aftale
Ansøgningsfrist: 24 februar
Adresse: Nordre Strandvej 119G2, 3150 Hellebæk

Du kan læse mere om Oliver Furniture på www.oliverfurniture.dk. Du er også velkommen til at kontakte Søren Rørbæk på 49707317 eller sor@oliverfurniture.dk hvis du vil vide mere om jobbet.

Synes du jobbet lyder interessant, og har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning til sor@oliverfurniture.dk