Brænder du for dansk design, og har du lyst til at være en del af en bæredygtig virksomhed, der designer børnemøbler af højeste kvalitet, til det europæiske marked?

Så har vi en spændende stilling til dig!

Oliver Furniture A/S søger lige nu en engageret kollega, der med sit strategiske mindset kan løfte virksomheden ind i en digital udvikling, der binder alle funktioner i virksomheden sammen.

Som økonomichef vil du varetage en bred vifte af opgaver. Derfor er det vigtigt, at du evner at navigere systemisk med overblik. Du kommer blandt andet til at arbejde med finance and business controlling, ligesom du vil bidrage til optimering og digitalisering af processer. Med din store forståelse for struktur kan du udarbejde og implementere nye workflows, hvor digitalisering, transparens og sporbarhed er vigtigt. Derudover sørger du for at sikre optimal udnyttelse af mulighederne i vores ERP-system.

Du kan se frem til en alsidig hverdag, hvor du også håndterer følgende opgaver:

  • daglig kontakt til og samarbejde med revisor
  • budget, kalkulationer, forecasts og perioderapportering
  • beregning af kostpriser og kontinuerlig dialog om fastsættelse af salgspriser
  • udarbejdelse af performanceværktøjer til salg, indkøb og lager.

Vi leder efter en dedikeret kollega, der kan sparre med direktøren og lederteamet om udviklingen af virksomheden. For at få succes i stillingen er det derfor vigtigt, at du er drevet af en skarp koordinations- og samarbejdsevne samt har et øje for handelsområdet.

Vi er en international eksportvirksomhed i god vækst

Når du arbejder hos Oliver Furniture A/S, bliver du en del af en designvirksomhed med mere end 20 års erfaring med design og produktion af børnemøbler. Vi prioriterer et dynamisk miljø og en flad organisation, hvor din mening vægtes højt. Hos os er der ikke langt fra idé til handling, så du er meget velkommen til at bringe din nysgerrighed i spil.

Vi holder til i skønne kontorlokaler i Hellebæk med udsigt over vandet. Du vil hurtigt mærke et stærkt sammenhold i virksomheden, og du kommer til at sidde i et mindre team på 1-2 personer, som glæder sig til at tage imod dig. Vi tilbyder desuden sundhedsforsikring, pension og flextid.

Vi har brug for dig, hvis du:

  • er uddannet cand.merc.aud., HD (R) eller har en tilsvarende relevant uddannelse
  • har minimum 5 års praktisk erfaring fra en lignende stilling som regnskabs- eller økonomichef i en salgsvirksomhed
  • besidder et stort drive samt er samarbejdsvillig, rummelig og ligetil
  • er flydende i mundtlig og skriftlig dansk og engelsk – tysk er en fordel.

Lyder stillingen som noget for dig?

Hvis du drømmer om at blive økonomichef hos Oliver Furniture A/S, skal du sende dit CV og en ansøgning til os snarest muligt via knappen ”søg jobbet online” – og inden den 10. oktober 2021.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Søren Rørbæk på tlf. 49 70 73 17 eller mail sor@oliverfurniture.dk. Stillingen er på 37 timer om ugen. Tiltrædelse er efter aftale.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 


Om Oliver Furniture A/S
Oliver Furniture A/S designer børnemøbler fra bæredygtig, moderne produktion i Europa. Møbelfabrikker, der alle opererer med fair og bæredygtige arbejdsforhold. Vi har et tæt og personligt forhold til vores leverandører, der er baseret på gensidig loyalitet, ærlighed og kærlighed til det gode håndværk. Du kan læse mere om Oliver Furniture A/S på www.oliverfurniture.dk.